EXECUTIVE CLUB
30.09.2025 – KL. 17:00

Sct. Peders Kirkeplads 9, 4700 Næstved
Vi er klar til sæsonens første arrangement i TFN Executive Club. Vi glæder os til en kanon sæson med fede foredrag og stærkt samvær. På scenen har vi ved vores første arrangement Ian Wisler-Poulsen som er ekspert i kundeservice- og oplevelser
PROGRAM:
Ankomst, registrering og hygge fra 17.00 til 17.30
Foredrag med ekspert i kundeservice- og oplevelser Ian Wisler-Poulsen
Lækker forplejning i form af 4 retters menu med tilhørende vine
Hyggeligt samvær og netværk med øvrige medlemmer
IAN WISLER-POULSEN

Customer Experience Manager, Ian Wisler-Poulsen, hjælper offentlige og private virksomheder med at skabe bedre oplevelser og forløb for deres ”kunder” – både eksternt og internt. Hans fokus ligger på ”det personlige møde” – dér, hvor medarbejdere møder kunder (fysisk eller virtuelt), og hvordan det personlige møde indgår i den samlede kunderejse.
Ian er anerkendt for sine foredrag, workshops, masterclasses og komprimerede uddannelsesforløb. Formidlingen er lavpraktisk og understøttet af aktuelle eksempler, der understreger pointerne i Customer Experience Management.
Endelig er Ian forfatter til flere fagbøger bl.a. ”Grundbog i Servicedesign” og ”Tag ansvar for kundeoplevelsen”. Begge bøger er bestsellere og bliver brugt på videregående uddannelser. I starten af 2025 udkom Ians 7. bog ”Den kop kaffe glemmer jeg aldrig” – den er allerede ude i 2. oplag