Kære medlem af TFN Executive Club.
Vi har hermed fornøjelsen af at kunne invitere til sæsonens tredje arrangement i TFN Executive Club.
Vi får besøg af Julie Lindegaard som kommer og holde foredrag under overskriften ”sådan bliver du mere synlig i medierne!”. Julie Lindegaard er uddannet journalist og har mere end 20 års erfaring med kommunikation, medier og PR. Julie Lindehaard har en baggrund som bl.a. radioværk i DR, kommunikations- og salgschef på Odense teater, forfatter og podcastvært.
Arrangement afholdes:
Tirsdag den 16. januar kl. 17.30
Aftenens arrangement indeholder:
– Ankomst, registrering og hygge fra 17.30 til 17.55
– Foredrag med Julie Lindegaard (se præsentationen)
– Lækker forplejning i form af 4 retters menu med tilhørende vine på byens gourmetrestauration, B-Spis
– Hyggeligt samvær med øvrige medlemmer
Praktiske informationer:
Dato: Tirsdag den 16. januar kl. 17.30 Deadline for tilmelding: Onsdag den 10. januar kl. 12.00 Sted for afholdelse: B-Spis, Sct. Peders Kirkeplads 9, 4700 Næstved
“BLIV SYNLIG I MEDIERNE”
Har du lagt mærke til, at nogle virksomheder og brands virkelig er dygtige til at bruge medierne til at bringe positive historier? Historier, der hjælper deres brand som arbejdsgiver, som er med til at tiltrække nye medarbejdere, øge salget, og gøre medarbejderne stolte af deres arbejdsplads?
I dette foredrag klæder Julie Lindegaard dig på til at finde de gode historier i din organisation, lære at sætte dagsorden i medierne og skabe synlige
resultater via medieomtale. Du får masser af værdifuld inspiration og konkrete værktøjer til at arbejde strategisk med din synlighed i medierne, som du kan implementere omgående i dit arbejde.
Julies fem gode grunde til at arbejde strategisk med medierne:
1) Mere eksponering for færre penge – annoncer er dyre. Lær, hvordan du også kan arbejde med synlighed via medier og redaktionel omtale.
2) Styrk din troværdighed. Omtale i medierne har større troværdighed end annoncer. Lær, hvordan du styrker din troværdighed med målrettet pressearbejde.
3) Rekrutteringen styrkes – med strategisk fokus på synlighed i pressen, bliver du en synlig arbejdsplads, der får nemmere ved at tiltrække medarbejdere. Vi vil nemlig hellere søge arbejde i en virksomhed, vi kender, end hos den vi aldrig har hørt om.
4) Positiv medieomtale og synlighed skaber stolthed internt i virksomheden, og det smitter af på medarbejderes glæde ved at være i virksomheden. Det kan være et vigtigt værktøj i en tid, hvor der er stor efterspørgsel på arbejdskraft.
5) Hyppig omtale i medierne giver en stærk modvægt, hvis I en dag er uheldige at ende i en dårlig omtale.