Team FOG styrker organisationen

Mette Monty Koor er ny medarbejder i teamet bag basketballmandskabet Team FOG Næstved og Team FOG Erhvervsklub. Fra den 1. juni starter hun officielt i vores organisation, men allerede nu er hun så småt ved at blive introduceret til sine opgaver. Styrkelsen af organisationen skal være med til at realisere de sportslige og kommercielle ambitioner, som der ligger i strategien om at være hele regionens sports- og erhvervsklub.

Mette Monty Koor vil have titel af Partnership Manager, hvor hun bliver ansvarlig for at sikre partnerleverancer, kundeaktivering m.v. Rollen skal sikre, at Team FOG kan sikre yderligere vækst samt fortsat høj partnertilfredshed.

Andreas Larsen, direktør i Team FOG, fortæller: ”Vi er virkelig glade for det, vi har opnået gennem de sidste 3,5 år. Vi var i knæ i efteråret 2021 efter corona-perioden, men har oplevet en stor vækst. Med en vækst på +90 partnere siger vi mange tak. Langt hovedparten kommer på anbefaling fra eksisterende partnere. Vi vil gerne udvikle os til noget helt unikt, som kan samle hele regionen om et fælles sports- og erhvervsklubprojekt. Derfor ansætter vi nu Mette Monty til at stå for en masse af vores interne processer, så vi kan bruge endnu mere tid på salgs- og kundepleje. Team FOG har udover ansættelsen af Mette Monty Koor også stort fokus på at styrke vores virksomhed digitalt.”

Team FOG er ikke noget nyt for Mette Monty Koor, som har været på partnerholdet gennem en årrække. Mette Monty Koor fortæller således: ”Jeg skulle slet ikke til basket med Team FOG, da jeg ikke er interesseret i sport, så det tog faktisk 2 år, før det lykkedes Andreas at få mig til at komme. Jeg er siden blevet fuldstændigt bidt af det. Jeg har fået så mange fede oplevelser med holdet, koncerter, europature, samtidig med at jeg har fået et stort netværk og en række nye kunder. Jeg glæder mig utroligt meget til at blive en del af holdet bagved.”

Tilmeld dig vores
nyhedsbrev

Få de seneste opdateringer og være den første til at få besked
når vi afholder nye konkurrencer og events!